loading...
پايگاه هواداران شادمهر عقيلي
آخرین ارسال های انجمن
فرشيد بازدید : 344 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (0)

 

ریمیکس آهنگ  فوق العاده زیبای انتخاب

 

y1k0d9xrrmil9u0e3k1.jpg

 ریمکس شماره 1

 

Shadmehr - Entek...g.com)[128].mp3

رمیکس شماره 2

 

 

آکورد آهنگ طرفدار

 


C#m                                  D                      E                                       F#m                                
چی تو چشاته که تو رو انقدر عزیز میکنه  این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه
C#m                               D                      E                                 F#m                           
اینکه نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام
C#m                           D                            E                                          F#m                           
هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت بدون تو دنیای من  انگار تماشاگر نداشت
C#m                           D                                   E                             F#m                       
منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی هیچوقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی
C#m                  Bm                             E                                   F#m                                  
میخواستم نبخشمت یکی ازت تعریف کرد دیدن تنهایی تو منو بلاتکلیف کرد
C#m                        Bm                            E                                         F#m                        
بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد از اون که واسه انتقامم از تو انتخاب شد

 

آکورد آهنگ انتخاب

 

Cm     Fm                       A#m                         Cm                           Fm                  

درگير روياي توام ، منو دوباره خواب کن ... دنيا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن

Cm    G#                       A#m                        Cm                              Fm                  

دلت از آرزوي من ، انگار بي خبر نبود ... حتي تو تصميماي من ، چشمات بي اثر نبود

Cm       Fm                  A#m                                Cm                                      Fm          

خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم ... درارو بستم روت تا ، احساس آرامش كنم

Cm          G#                     A#m                             Cm                            Fm             

باور نميكنم ولي ، انگار غرور من شكست ... اگه دلت ميخواد بري ، اصرار من بي فايده ست

Cm      Fm                   A#m                           Cm                                  Fm               

هر کاری میکنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه ... چی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه

Cm     G#                 A#m                         Cm                                   Fm                 

یا داغ رو دلم بذار ، یا که از عشقت کم نکن ... تمامِ تو سهم منه ، به کم قانعم نکن


خواستم بهت چیزی نگم ...

 

آکورد آهنگ اسمم داره یادم میره

 

Em             Am                                        Em 

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی

Bm              Am                               C

حالا که عاشقت شدم  تو اعتنا نمیکنی

Em                   Am                             Em

دلتنگ تر میشم ولی نشنیده میگیری منو

Bm                   Am                               C

هنوز همه حالِ تورو ازمن فقط میپرسنُ

Bm                                                       Em

با این که با من نیستی دیوونه میشم از غمت

                    Em          Am                  C

اصلا نمیخوام بشنوم که اشتباه گرفتمت

Bm                                           Em

داشتنِ تو کوتاه بود اما همونم کم نبود

      Em            Am                                        C

گذشته بودم از همه، هیچ کس به غیر تو نبود

Em             Am                      Em

حقیقتُ میدونی و ازم دفاع نمیکنی

Bm               Am                        C

کنارِ تو میمیرم و تو اعتنا نمیکنی

Em                   Am                                  Em

مردم تورو از چشم من امشب تماشا میکنن

  Bm                Am                          C

فردا غریبه ها منو پیش تو پیدا میکنن

Bm                                       Em

کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری

     Em                  Am                                    C

به روم نیارم که چقدر میخوام که از پیشم نری

Bm                       Em

هربار با شنیدن صدای تو آروم شدم

      Em                     Am                          C

حتی واسه ی رفتنت  پیش همه محکوم شدم

 

آکوردخیلیا

Eb                          Gm 

خیلیا دوست دارن شبیه تو باشن

Gm        Bb                            F

ببینَنِت از دور یا با تو تنهاشن

Eb                                     Gm

ای کاش وقتی چشماتو رو هم میذاری

Gm                Bb                             F

آهنگی باشم که تو خیلی دوست داری

Cm

وقتی که بیداری آرومی انگاری

Cm  Gm                          Bb

وقتی خوابی پیرهن من روته

Cm

مهم نیست چی میگن راجع به تو با من

Cm  Gm                            Bb

دوسِت دارم به خودم مربوطه

Eb                       Gm

نه خودم نه خدا کی میدونه کجا

  Gm            Bb                          F

تورو از تو میخوام با تموم وجودم

Eb                           Gm

از صدا از سکوت تو شب برهوت

Gm                    Bb                       F

دنیا داغون شد باز حواسم به تو بود

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین ترک آلبوم طرفدار به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 101
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 43,355